16 Ağustos 2017 Çarşamba

Ruhumun Resmi





   Yine her şeyi elime yüzüme bulaştırdım.
   Ya da bir şeylerin içinden çok kolay sıyrıldım bilmiyorum.
   Bence baya bir hasar aldım ama bunlar alabileceğim en minimum hasarlardı sanırım.
   Bazen burnunuzu öyle bir boka batırırsınız ki, kaybettiklerinizin miktarına şükredersiniz. 
  
      Hayat gerçekten garip bir çark. Hangi dişi olacağına ise siz karar veremiyorsunuz. Düzen çok önceden belirlenmiş zaten. 

   Peki yaşadıklarımız kader mi seçim mi ? 

Bu kadar şeyi ben seçmiş olamam. Ortada bilmediğim şeyler var. Ne var ki kukla gibi oynatılmış da olamam. 
    
Kendi boyumdan büyük soru işaretleri evimde , odamın içinde kol geziyor.  

  Çoğu zaman anlamsız bir sorgulama hali içindeyim ve içimdeki insanlar benim için benden önce kararlar almaya başladılar. 
Bu kalabalığa hükmetmekte biraz başarısızım.

 Akıl ve içgüdüler arasında biraz bocalamaya başladım ve paranoyaların bazı durumları yönetmesine izin verdim. 

 İleri derecede kafa karışıklığı durumuma şükrediyorum çünkü bunun kafayı yeme halinden daha kolay atlatılabilir olduğuna inanıyorum. 

 ve şimdi bana gülümseyen yanılgı ve absürt ruh halimi buradan alıp herkese iyi geceler dileyerek yazıma son veriyorum..
   


     İyi geceler olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kaza Geliyorum Demiyormuş

hepinize merhaba arkadaşlarım,canlarım Ben yine birkaç gün aradan sonra sizlerleyim. Üstelik bu sefer çok güzel haberlerle geldimmmm! diye...