5 Ağustos 2017 Cumartesi

Hatıra Kutum





         Herkese günaaaydıııın :) 
çok güzel olayların gelişmelerin yaşandığı çok güzel bir gün olsun inşallah :) 







Şimdi bugünki yayınımızın konusu: ''bir türlü atılamayan eşyalar''. 





hatıra değeri taşıyan, belki oradan buradan bizim anlam yükleyip de aldığımız , belki hediye, belki bir anlamı bile olmayıp sadece bir günü ifade eden ; ama artık kesinlikle yok edilmesi gerekip de hala anlamsız bir şekilde saklanmaya devam edilen eşyalar.
Bu işi en çok abartanlardan biri de benim sanırım. 

Bırakın bir hediyeyi , yediğim bir çikolata paketini bile saklayan bir insandım. Süslü püslü saklama kutularının içinde çikolata paketleri düşünsenize ! Hatta annem sürekli kızardı çeri çöpü eve topluyosun diye. O zamanlar bu tip şeyler benim için çer çöp değildi tabii. Eski sevgilisyle yediği turşunun plastik çatalını bile saklayan bi manyak olarak konuşuyorum şuanda sizinle :D yalnızca çatal, çikolata kabı mı ? O sırada yerde bulduğum bir mendilden, sakız falına kadar
aklınıza gelebilecek her şeyi. Yani evi cidden bayağı bir doldurmuştum :) He bir de bunun yanında gerçekten hatıra saklanmak üzere verilenler, hediye edilenler var tabii.. 





...Sonra ne mi oldu ? 

Hepsinin benim üzerimde birer ağırlık olduğunu farkettim. Biten , gerçekten biten, ilişkilerin ardından bu kadar ölüyü yanında bulundurmamak gerektiğini farkettim. Sonra ilk önce o ''çer çöp'' diye tanımlananlardan başlayıp bütün hatıraları ne var ne yoksa hepsini attım. En son da fotoğrafları sildim. Nasıl bir rahatlamakmış anlatamam. Sanki hepsi benim üzerime bir ağırlıkmış da hepsini tek tek bırakmışım gibi , kuş gibi hafifledim...

Şimdiyse bunun rahatlığını görünce, en ufak bir şeyde eşya atmaya başladım. Birisiyle bir anlaşmazlığım mı oluyor , tak hemen atıyorum ona dair bir eşyasını :)) Tamam bunun da biraz abartı olduğunun farkındayım ama diğer durumdan çok daha iyidir. 


Sizlere de tavsiyem, gerçekten bitmiş olan hiçbir şeyin kalıntılarını üzerinizde taşımayın. Hayatınızda olmayan insanların bıraktığı tortuların sizi basmalarına izin vermeyin. Atın gitsin ! Salın bitsin . Biliyorum hatıraları atmak , yok etmek de büyük cesaret istiyor, ama inanın verdiği rahatlık sizi hiçbir zaman pişman etmeyecek. 
Siz bitmiş olan her şeyin izlerini uzaklaştırın yok edin ki, yeni hatıralara yer kalsın evinizde, en çok da içiniz de...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kaza Geliyorum Demiyormuş

hepinize merhaba arkadaşlarım,canlarım Ben yine birkaç gün aradan sonra sizlerleyim. Üstelik bu sefer çok güzel haberlerle geldimmmm! diye...