4 Ağustos 2017 Cuma

Hoşgeldiin



Öncelikle bloğuma hoş geldin :)










Bir önceki blogumu kapattıktan sonra neden tekrar yeni  bir blog açtım, nereden esti aklıma geldi İnan hiç bilmiyorum. Ama insan biraz dolunca yazmaya ihtiyaç duyuyo galiba. Daha doğrusu yazmaya değil, paylaşmaya. Hiç tanımadığın bir insana saatlerce içini dökmekle aynı şey. Sonuçta iyi ya da kötü ne yaşanırsa yaşansın bir başka bir insanla paylaşınca anlam buluyo bence.

Neyse bu yazım zaten bir hoşgeldin yazısı olacağı için sözü çok fazla uzatmıcam. Umarım bu blogda ortak bir şeyler bulabiliriz. ☺️


He bir de kim bunları yazan dersen , yazdıkça tanışırız zaten. Nerede oturduğum, ne iş yaptığım, yaşım gibi nesnel şeyler çok önemli değil çünkü bence; önemli olan düşünceler ✌🏽☺️


Uzatmıycam diye başlayıp biraz fazla konuştum galiba.. Artık susuyorum ve bu hoşgeldin faslını kapatıyorum.


             Keyifli okumalar... Burada bol bol buluşmak dileğiyle .. :)




Hee bir de unutmadan ; yayına girmeden önce '' EGO'lar ve önyargılar dışarı ! ''








😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kaza Geliyorum Demiyormuş

hepinize merhaba arkadaşlarım,canlarım Ben yine birkaç gün aradan sonra sizlerleyim. Üstelik bu sefer çok güzel haberlerle geldimmmm! diye...