26 Ağustos 2017 Cumartesi

Kaza Geliyorum Demiyormuş


hepinize merhaba arkadaşlarım,canlarım
Ben yine birkaç gün aradan sonra sizlerleyim. Üstelik bu sefer çok güzel haberlerle geldimmmm! diyemeyeceğim tabiki :( Yine başıma daha kötü ne gelebilir ki diye düşünürken daha da kötülerini yaşayıp geldim ne yazık ki :(( 

   Bu gün de ''cana geleceğine mala gelsin''  sözünü deneyimlemiş bulunuyorm. Neyse lafı daha fazla uzatmadan konuya gireyim. 

Şimdi ben bu ara tatil içiin memlekete geldimya, bugün erkenden kalktım şöyle güzel bir süslendim püslendim hazırlandım biraz gezmeye çıkacaktım kiii, KAZA YAPTIMMM !!! 
evet yanlış duymadınız kaza yaptım :( Hatta bu dünyaya gelmiş geçmiş bütün insan neslinin arasında yapılabilecek en gerizekalıcakazayı yaptım. Arabayı iki kere arkadan iki kere önden olmak suretiyle tam 4 kere vurdum. Çamurluklar mı dersiniz, aynalar mı dersiniz, kaporta mı dersiniz, kapılar mı aklınıza gelebilecek her neresi varsa orasını da vurdum da vurdum. Hem de bomboş duran garajda yaptım bunu. Yani benden sonra dünya üzerinde tek bir Allah'ın kulunun daha bu tarz bir kaza yapma olasılığı yüz binde birdir o kadar söyleyeyim size. Frene basıcam derken gaza asılınca bütün garajı da yıktım tabi :( Peki sonra ne yaptım hadi bi tahmin edin. Direksyona sarılıp yaklaşık bi 10 dakika falan orda ağladım. 
Sonrası da bildiğiniz gibi işte bütün gün kaskoda serviste geçti...
Şu an kendimi anlatıcak söz kelime cümle bulamıyorum zaten. İnsanız tabi başımıza her şey gelebilir. 

Peki şimdi siz söyleyin ben sıfır arabayı bu kadar hasara uğrattığıma mı yanayım, duran garajı yıktığıma mı yanayım, her şeyin bütün mahallenin gözü önünde olup da arkamdan laf yapanlara mı yanayım, yoksa yaşadığım şoka mı yanayım ? 


    Ya da kendimi toparlıcam diye geldiğim yerde insanları zarara soktuğuma mı yanayım ? 

 Hangisi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kaza Geliyorum Demiyormuş

hepinize merhaba arkadaşlarım,canlarım Ben yine birkaç gün aradan sonra sizlerleyim. Üstelik bu sefer çok güzel haberlerle geldimmmm! diye...