22 Ağustos 2017 Salı

İşte Gidiyorum...

Ben yine gidiyorum... Kiminin hoşuna kiminin zoruna, demeyeceğim tabi :)) Basbayağı pılımı pırtımı topladım kaçıyorum. Her şey çook büyüdü gözümde çook. Kabul ediyorum üstesinden gelemedim. Ve aldım kendimi çıktım yola. Her zaman yaptığım gibi. Zaten hep böyle oluyor. Hayatımda atlattığım her badireden sonra numaramı değiştiriyorum mesela. Biraz daha önemliyse durum, evi de değiştiriyorum. Şimdi de komple şehri değiştirdim. Temelli değil belki ama bana göre her kaçış bir başarısızlıktır. Kabul ediyorum ben yine başarısız oldum. Yalnız bu sefer imkanlar ve koşullar baya zorluydu, sorular hep bilmediğim yerden geldi hayat da bunu kabul etsin. 
 Ben şimdi elimde kalan her şeyi düze çıkarmaya gidiyorum. Biraz deşarj olup geri dönücem. 
   Dövme yaptırmak gibi bir hevesim hiç olmadı ama yaptıracak olsaydım yazdırmak istediğim bir şey vardı : 'try again' - 'tekrar dene' . Şimdi de öyle yapacağım. Olmadı, umutlandım, yıkıldı , kızdım , kırıldım , güldüm, ağladım , yanıldım , yıkıldım... 

    Ama ben şimdi gidiyorum. Biraz dinlenip döndüğümde tekrar deneyeceğim! 


  Boğaz köprüsünden herkese selamlar :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kaza Geliyorum Demiyormuş

hepinize merhaba arkadaşlarım,canlarım Ben yine birkaç gün aradan sonra sizlerleyim. Üstelik bu sefer çok güzel haberlerle geldimmmm! diye...